Комплектація:
магнітна дошка;
70 магнітів.
Опис Magnetiz Команда (Мag 5)
Захопливі магніти!
Магнітна гра «Коменда» допоможе дітям будувати взаємини з іншими малюками. Потреба в дружби виникає в дитини дуже рано, тоді ж з'являються й перші проблеми в спілкуванні з однолітками. Програючи різні життєві ситуації, дитина дізнається, як знайомитися, як проявляти турботу про інших, у що і як грають звичайні друзі, навчить долати різні конфліктні ситуації. Грати можна довгими зимовими місяцями, у негоду, сльота, відточуючи свою майстерність.
Як грати?
З року:
Дайте дитині 1 великий магніт, наприклад, стілець, диван, стіл або дівчинку. Попросіть його/їе голосно назвати магніт і розмістити його на відповідному місці ігрової дошки. Додавайте такі магніти та попросіть дитину знаходити для них відповідні місця.
4-5 років:
Виберіть одну з історій каталогу та додавайте магніти один за одним, за схемою з каталогу.
6-8 років:
Виберіть одну з історій каталогу та розміщуйте фігурки без дотримання чергості.
У будь-якому віці:
Дайте простору уяві дитини: нехай розміщує магнітні фігурки, нескінченно комбінуючи створювані розповіді.
Діяльність за розвитком навичок
«Магнетиз» — це багатошарова магнітна гра, яка є інноваційним продуктом, який розвиває уяву, фантазію, логіку, дизайнерські навички та дрібну моторику дитини, а також вчить її орієнтуватися в просторі, і все це — у процесі веселої гри.
Освітні переваги
Розкажіть Вашій дитині, як збирати магнітні фігурки, використовуючи приклади, зазначені в інструкції або її власну уяву, розглядаючи історію, «заховану» в картинках. Це прекрасна можливість розповісти про такі переваги, як-от: дружба, взаємодія, відповідальність, діалог, взаємна повага, сімейні цінності й багато іншого.
Мова та літературне збагачення
Назви. Візьміть різні магнітні фігурки та скажіть: «Як це називається?» або «Що це?»
Порівняння. Візьміть дві різні магнітні фігурки та скажіть: «Чим вони схожі? А чим відрізняються?
Протилежності: маленьке-велике, відкрите-закрите, кругле-квадратне.
Взаємозв'язку. Перевірте: «Що показує цей телевізор? Чий це скейтборд? Чому на полицях стоять нагороди?»
Класифікація. Розподіліть об'єкти за групами, наприклад: журнали, діти, різні предмети. Перевірте: «Це тверде? Чи можна це їсти? Це зроблено з дерева?»
Опис функцій. Перевірте: «Нащо нам потрібен м'яч? Коли ми використовуємо лампу? Де розміщуються картини?»
Восприятие на слух. Назви яких магнітів починаються на букву «К»? (Ковер, книга, кіт). Назви яких магнітів закінчуються на букву «А»? (Лампа, дівчинка, пляшка).
Навички мислення й запам'ятовування
Розмістіть деяку кількість магнітних фігурок у певному порядку та покажіть їх Вашій дитині. Потім перемішайте фігурки та попросіть дитину скласти їх у первісному порядку. Покажіть Вашій дитині картинку, складену з декількох фігурок. Попросіть його/ї заплющити очі та видаліть одну або кілька фігурок. Дізнайтеся, яких фігурок бракує?
Творчість і уява
Перевірте: «Що бабуся говорить хлопчикові? Про що діти дискутують? Про що думає зайчик, сидячи в дівчинки на руках?»
Обдумайте ситуацію, яка потребує рішення: «Що потрібно приготувати для гри на вулиці? Чому в хлопчиків кілька м'ячів? У які ігри можна грати з м'ячем?
Вираз емоцій
Перевірте: «Про що думає дідусь, коли хлопчики грають у футбол? Як себе відчує мама, коли побачить нагороди за перемогу? Що станеться з командою, якщо дітилотяться?»
Математичне мислення
Взаємо-однозначна відповідність. Попросіть Вашу дитину розмістити статуетки на полиці, поєднавши їх кількість або допомогти дівчинці накрити на стіл, порахувавши загальну кількість тарілок і склянок.
Ліч. Перевірте: «Яких фігурок є тільки по одній (метелик, дівчинка)? Які фігурки є по кілька (м'ячі, картини, стільці)? Скільки програм у телевізорі? Скільки журналів, скільки кольорів у вазі?»
Підшукати пару: брат-сестра, крісло-диван, квіти-ваза.
Двигунові навички
Попросіть Вашу дитину розмістити всі фігурки на ігровому полі в довільних комбінаціях. Створення правдоподібних картинок вимагає використання моторних навичок і координації. Розміщення магнітних фігурок на будь-яких металевих поверхнях у будинку, як-от двері холодильника, і їх переміщення, активізує руки та плечові м'язи, і розвиває дрібну та велику моторику рухів.
Просторова орієнтація
Перевірте: «Де нам треба поставити телевізор? Хто грає з машинкою? Що знаходиться на столі? Що нам треба покласти на журнальний столик?»
Попросіть: «Що розміщено праворуч від телевізора? Що ліворуч від телевізора? Що знаходиться за ним? Що знаходиться над ним?»
Основні | |
---|---|
Виробник | Magnetіz |
Призначення | Для дітей |
Країна виробник | Ізраїль |
- Ціна: 520 ₴